Saturday, October 23, 2010

Huh.. cabaran pertama kali buat blog...

Hahahaa.. lucunya buat blog petama kali...hasutan my sista fify, berabis suruh aku create blog (senang kctau aktiviti aku yg selalu penuh katanya) hehe.. lucu + marah + geram + excited masa buat ni.. semualaa perasaan keluar.. mula2 excited, tengah2 bingung, ujung2 baran... hahaha sbb makin kasi cantik makin x ketentuan page aku... best! so... utk hari ni setakat yg mampu ni sj la.. akan aku update & kasi cantik lg bila2 ada masa terluang.. (dan aku suda bg password to my sista supaya dia kasi atur blog aku ni, hahaha) leceh ba, aiseeehh... tapi lawa juga ba aku buat.. colorful.. jgn ketawa tau kalau masih mcm bongok2 blog aku ni, hehehe... bye!

5 comments:

Anonymous said...

fuyoo dh ada blog...hahaha...

FEAYU RINA JOHARI said...

huh.. carut nampak mr.topaz... silala beri tunjuk ajar...jgn carut je.. ;p

Lavender Lady said...

Sabar ko ah... nnt sya kasi modified... hehehe...

Merkia said...

Taniah saya ucapkan kerana mencuba sesuatu yang baru. Oleh itu, teruskan usaha ini dengan menghasilkan info-info yang berguna.

FEAYU RINA JOHARI said...

LL: iya.. kasi masukkan musik baa.. lagu tu naaaa, yg mcm d bawah.. the climb ;)

MERKIA: hehe baek.. tq! selalu jenguk2 blog sya..